Tanpa Kamu


Ketika di tingglkn seseorg jgn bfikir yg kita ini x mampu utk menemui seseorg seperti dia tpy bfkirlh bahawa dia x mungkin akn dpt menemui seseorg seperti kita . . .

Jika dia bkn yg terbaik hapuskanlah namanye dari fikiran ini dan andai dia harus hilang biarkanlah dia hilang tanpa kenangan . . .

Dalam hidup pasti akan membuat kita teringat kat seseorang dan saat itu air mata pasti akan mengalir tanpa kita sedar . . . 

Kadang2 saya senyum untuk sembunyikan luka . . .
ketawa untuk sembunyikan kesedihan . . .
tapi apa pun yang saya buat . . .
saya tetap tak boleh sembunyikan perasaan . . .
betapa saya rindukan awak . . . 

Walaupun banyak kali kita menafikan,
kita tetap akan selalu ingat setiap perkataan,
setiap kenangan yang telah ditinggalkan
oleh si dia . . .
Walaupun dah banyak kali cuba untuk melupakan,
nama si dia tetap
wujud di hati . . . 

Hanya kerana saya tak mampu untuk melupakan awak bukan bermakna saya mudah untuk menerima awak kembali . . .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan